בעד או נגד: האם כדאי לנסוע לצימר עם חברים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2017
בעד או נגד: האם כדאי לנסוע לצימר עם חברים?

יש המאמינים שצימר הוא זכות השמורה אך ורק לזוגות. מצד שני, יש כאלה שלא רואים את עצמם בבריכה הפרטית של המתחם בלי כמה חבר'ה ובירות מסביב. ומה הדעה שלכם בכל זה?


צימר עם חברים וצימר זוגי – סקירה מהירה של מצב הצימרים כיום:


צימרים בצפון הם כבר מזמן לא רק אופציה רומנטית. זה היה כך בהתחלה, כשהרעיון יובא מיערות אירופה ונועד לשרת בעיקר את הזוגות המטיילים בסביבה כחניון לילי מוצלח ומוגן מהקור. אך כשהזוגות האוהדים שראו בצימרים כתחביב הפכו תוך מספר שנים להורים טריים, גבר הצורך במקומות גדולים יותר לחופשה משפחתית וכך הוקמו גם הצימרים הגדולים יותר, המציעים שתי יחידות ומעלה באותו המתחם, לצד גן ובריכה משותפים לכלל האורחים. כיום אפשר בהחלט "לשחק" עם גדלי המתחמים ומספר יחידות האירוח שהם מציעים ולהשתמש כהן לטובת חוויה קבוצתית גדולה. משפחות רבות וגם קבוצות מחפשות אחר צימר עם חברים לפי מספר חדרים על מנת להשכיר את כולם וליהנות מחופשה פרטית גדולה ומאושרת, לא רק סתם לשם הנופש, אלא גם לציון אירועים מיוחדים כמו יום הולדת, בת/ בר מצווה, מסיבת גיוס או שחרור, גיבוש לצוות העובדים, מסיבת רווקים או רווקות ועוד שלל סיבות למסיבות. וככל שהביקוש הקבוצתי עולה, הזוגות שמעדיפים בכל זאת לנסוע לחופש מבודד ולבד, נמצאים בבעיה. רעש, המוניות ותשומת לב המארחים שמופנית בעיקר לקבוצה או המשפחה הגדולה שבמתחם יכולים לגרוע מההנאה הזוגית ולפגוע בה מאוד. אבל גם לזה הומצא כבר פיתרון – צימרים עם בריכה פרטית שבהם מדובר על יחידת נופש אחת עם בריכה צמודה וכך הזוג יכול לקבל חוויה פרטית אישית ורומנטית בדיוק כפי שציפה.


לפרטיות יש מחיר


על מנת ליהנות ממתחםצימר עם בריכה פרטית, משלם הזוג סכום גבוה יותר מאשר התשלום עבור צימר עם בריכה משותפת למספר יחידות נוספות. מה שאומר שאם הזוג היה בוחר לחלוק את החוויה שלו יחד עם זוג חברים השוהה איתו באותו הצימר (קיימים צימרים בעלי שני חדרי שינה למשל) – הסכום היה פוחת משמעותית. בנוסף לכך, גם השכרת וילה לנופש בה התחשיב הוא לכל משתתף יכולה להיות הרבה יותר זולה ומשתלמת אך כדי לבחור את המקום ואת הלך העניינים כקבוצה, צריך שיתוף פעולה ונכונות גבוהים מאוד מכלל המשתתפים. לא כל קבוצה מסוגלת לעמוד בכך.

לחוויה הזוגית יש יתרונות וחסרונות משלה אך גם להזמנת צימר עם חברים. הכל תלוי בסופו של דבר בכם ובמה שרציתם לקבל מהחופשה הזו. לכן העדיפו תמיד את האופציה שתיהנו ממנה יותר והזמינו אליה אך ורק את האנשים (או האיש/ה) שאיתם תרגישו הכי בנוח בעולם!


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים