צימרים יוקרתיים: המענה לכל החלומות הכי כמוסים שלכם בדרך לחופשה מהנה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-07-2016
צימרים יוקרתיים: המענה לכל החלומות הכי כמוסים שלכם בדרך לחופשה מהנה

יכול להיות שיהיה קשה להגדיר יוקרה במילים, אולם מה שבטוח הוא שכשנתקלים בה קל לזהות אותה. וכיצד היא באה לכדי ביטוי? לרוב היא מתגלמת בטיבם של חומרי הגלם, ברמת הגימור הגבוהה, בעיצוב הבלתי מתפשר ובסטייל היוקרתי האופף מכל עבר. בענף האירוח והנופש ליוקרה זו יש שם והיא נקראת – צימרים לאלפיון עליון. ואכן כיום בעלי צימרים רבים עיצבו את המתחם שלהם תוך שהם שומרים על קריטריונים גבוהים של יוקרה ומציעים חווית נופש מעולם אחר. בצימרטופ אנו מאמינים כי צימרים יוקרתייםהם התמצית של ענף הצימרים בארץ ולכן מקדישים את כל מאמצינו על מנת לאתר עבורכם צימרים ייחודיים שניחנים באיכות ומעוצבים בטוב טעם, ולו רק כדי להעלות בדרגה את החופשה הבאה שלכם.


לא לעשירים בלבד


אם בעבר צימרים יוקרתיים היו שם נרדף לצימרים לאלפיון עליון, כיום אין כך הדבר וכל מי שמעוניין להתפנק מכל הלב, יכול לעשות זאת במגוון רחב של צימרים יוקרתיים כמו אלין אשר הופכים כל חופשה לבלתי שגרתית ויוצאת דופן בפני עצמה. מה הופך אותם לכל כך יוקרתיים? ההבדל מושם בכל הפרטים הקטנים ובהקדשת מחשבה לעיצוב הכללי ולרמת האירוח שהם מציעים. החל מבריכת זרמים, דרך ספא, מסכי ענק וג'קוזי פרטי ועד לשפע שעד כה רק יכולתם לחלום עליו – מדובר בחוויה האולטימטיבית עבור כל זוג או משפחה.


ג



כל הפרטים על צימרים יוקרתיים תמצאו כאן ועכשיו


בין אם מדובר במשפחה עם ילדים אשר רוצה לחוות על בשרה מהו נופש יוקרתי ולו פעם אחת בחיים. בין אם מדובר בזוג אשר רוצה לציין אירוע מיוחד ולא חוסך בפרטים ובין אם מדובר באנשי האלפיון העליון אשר לא מוכנים להתפשר על איכותה של החופשה שלהם, באתר צימרטופ תמצאו מכלול של אפשרויות המתאימות לכל צורך, מטרה או נופש. אנו מציעים לכם מגוון עשיר של צימרים יוקרתיים שעומדים בשורה אחת עם מלונות בוטיק חמישה כוכבים ויכולים להציע לכם נופש ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים של איכות שאינכם מכירים



תאמו עוד היום את החופשה הבאה שלכם מתוך מגוון האפשרויות שמוצעות לכם באתר ותהיו בטוחים שכל החלומות שלכם על החופשה המושלמת יתגשמו.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים