זה הכל בשבילך: צימרים יוקרתיים בצפון שמציעים ירח דבש מהחלומות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-09-2016
זה הכל בשבילך: צימרים יוקרתיים בצפון שמציעים ירח דבש מהחלומות

אם פעם הצימרים נחשבו לעולם תיירותי תמים וצנוע, הימים הללו חלפו מזמן. אמנם יש עדיין כאלה המעוניינים לספק לאורחים שלהם חופשה כפרית ואותנטית בלב המושב הישן, אבל אם את האותנטיות באתם לחפש כאן, אתם מוזמנים כבר עכשיו לדלג לכתבה הבאה. ברוכים הבאים לעולם שחושב בגדול, עושה בגדול ומפנק בגדול. צימרים יוקרתיים בצפון הם אלו שכבר התאימו את עצמם מכף רגל ועד ראש למידותיהם של האורחים הקפדניים ביותר, אנשי האליטה, הסלבס ובעלי ההון, שמעוניינים למצות את הנופש שלהם באווירה שונה ומתקדמת בהרבה. אליהם מצטרפים כמובן כל האורחים המעוניינים להשקיע את כספם בנופש בעל אמירה ואווירה ייחודיים, עמוסים בהמון שפע וכוללים סטנדרטיים שמתעלים גם על מתחמי אירוח רבים ברחבי העולם.


צימרים יוקרתיים בצפון או: מה בכלל מצפה כאן?

בעצם זה די תלוי במקום אליו אתם רוצים להגיע. השאיפה של מתחמי היוקרה שמחשיבים את עצמם צימרים איכותיים לזוגות לירח דבש או לכל אירוע חגיגי באשר הוא (טיפ לרווקים שנמצאים במערכת יחסים: זו גם דרך מעולה להציע נישואין...), מתחרים ראש בראש על מלוא תשומת הלב, מדדי הפאר והרושם שישאירו על האורחים. מעבר לשירות משוייף היטב שיספק לכם כל גחמה אפשרית, תוכלו למצוא כאן עיצוב ייחודי, מיטות ענק, ריהוט נוח ויוקרתי במיוחד, חוויית צפייה ואמצעים טכנולוגיים מכל הבא ליד וכמובן – סביבת גן עם בריכה ושלל מתקנים ייחודיים ברמה הגבוהה ביותר. צימרים יוקרתיים בצפון כוללים בין היתר גם את האפשרות לארוחות שף, תפריט אלכוהול וקינוחים עשיר וכן רמת ניקיון גבוהה מן הרגיל. אם תעדיפו להתבודד, מומלץ שתחפשו אחר המתחמים בעלי הבריכה הפרטית, או אלו הממוקמים באזור ייחודי. דוגמא טובה לכך היא מתחם צימרים ביער ממושב אמירים, המספק לאורחיו נופש רומנטי מבודד בעמקי היער שכולל גם מתחם ספא צמוד ומפנק.


אחרי החתונה עוצרים בצימר

האמת היא שאנחנו ממש לא מצפים שתחליפו את טיול חלומותיכם בחו"ל בחופשה של צימרים יוקרתיים בצפון. אך האתנחתא של אחרי החתונה במקום נייטרלי ושקט, ממש לא אמורה לסתור את העובדה שאתם גם רוצים לטוס. מדובר בלילה אחד או שניים בהם תוכלו להתארח במקום מפנק שיספק לכם חוויה כיד המלך, על מנת לפתוח את חיי הזוגיות שלכם על הצד הטוב ביותר. ובינינו, איזה זוג יכול לסרב? לאחר כל הארגונים, בהחלט מותר לכם לחפש צימרים איכותיים לזוגות כמעבר מהחגיגה עם כולם לחגיגה הפרטית, במסגרתה מצפה לכם בריכה יפה, נוף חלומי וארוחות מצוינות. צימרים באמירים למשל, נחשבים לאלו המגשימים חוויית נופש רומנטית ברמה גבוהה מאוד ויכולים לספק לכם מקום פרטי מיוחד לנוח בו, רגע לפני שאתם מתחילים את החיים המשותפים באופן רשמי.


היות ועלויות ארגון חתונה הינן גבוהות יחסית, נופש קצר במקום יוקרתי יכול להיות אפשרי עבורכם ומומלץ לנצל אותו דווקא עכשיו. לא תמיד תהיה פתוחה בפניכם ההזדמנות לנטוש למעט זמן את התחייבויות היום יום שלכם ולהתארח במתחם צימרים יוקרתיים בצפון שיבטיח לכם שהות חמישה כוכבים בעלת כל אלמנט חלומי שבוודאי תרצו לקבל. לכן נצלו את הרגע, תחגגו והכי חשוב, חזרו לשגרה עם כוחות מחודשים, מרוצים מתמיד ומתרגשים מעוד חוויה מיוחדת, אולי כזו שהיא באמת פעם בחיים.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים